Som uns joves que ens motiva molt el muntanyisme i estem fent realitat els nostres projectes, pujants cada vegada un cim diferent.

26 d’octubre, 2011

Pic de la dona + Pic Bastiments + Pic Freser + Pic de l'Infern

Vam arribar de nit a Valter 2000 (Ripollès) i vam deixar el cotxe al immens pàrquing de l'estació d'esquí sense neu. Vam acampar a prop de l'estació ja que feia una mica de vent i fred... després de fer gresca i xerinola, la lluna plena ens deixava veure com si fos de dia, un paisatge inoblidable...

A la matinada després de recollir i esmorzar comencem la ruta cap (direcció est) i pugem per un camí no molt dur fins que vam veure el primer cim i vam girar a l'esquerra (abandonant el camí principal). El Pic de la Dona (2.704m) era un cim pla amb algunes pedres que podies utilitzar per refugiar-te del vent.

Seguim endavant, aquí ja comença la baixada i la pujada cap al segon cim. Pic de Bastiments (2.881m), veus en tot moment el cim... un cop a dalt arribes a una creu però si segueixes arribes al punt més alt.

Entre aquest cim i el següent hi havia dues opcions, baixar (bastants metres) per després tornar a pujar o bé caminar per la cresta (amb bastant precipici per els dos costats) però arribes sense problemes al Pic de Freser (2.835m).

Per últim, el Pic de l'Infern (2.859m) que el camí ja era una mica més dificultós però s'arriba sense problemes.
Si he de dir quelcom de les vistes... sense paraules, un dia radiant on es podia veure el mar català i el francès, podies gaudir del Pirineu (Puigmal, Taga, Canigó), el Montseny, Montserrat... fins i tot podies distingir la torre de Collserola!
També podies veure uns llacs al final de la vall d'una transparència tant gran que podies veure el fons del llac.

Per tornar, vam agafar el GR on feies una mica de volta però era un camí suau i agradable.

En un moment de la tornada, podies veure tota l'estació d'esquí (on vam començar) i totes les muntanyes que havíem fet en aquelles hores.

Després cap a casa de nou!