Som uns joves que ens motiva molt el muntanyisme i estem fent realitat els nostres projectes, pujants cada vegada un cim diferent.

02 de maig, 2010

El Pedraforca

Vam sortir un vespre camí cap a Saldes amb molta pluja, però un cop arribat allà després d'haver sopat i dormit va fer molt bon dia, així que vam decidir pujar el Pedraforca, el cim més emblemàtic de Catalunya per la seva forma tan curiosa. Vam començar a pujar-lo seguint un camí molt ben indicat que porta fins al refugi de Lluís Estasen, allà vam seguir fins al coll del Verdet i en un punt on no hi vam trobar més senyals, vam haver d'improvisar.
Malgrat el recorregut, vam arribar fins al coll on hi havia molta neu i es veia molta boira coll amunt, dues membres de l'expedició van decidir tornar cap al cotxe, però els altres dos no vam parar fins arribar al cim sense cap complicació això si, grimpant una mica.
Al cim vam aprofitar per a dinar, i vam fer el descens per la tartera; primerament nevada i després amb moltes pedres. Cap a les 18h ja estàvem a baix.

Una excursió que també vam fer i és una horeta més amb cotxe és anar fins a Castellar de N'hug a veure les fonts del Llobregat, és una estona més però val la pena veure-ho.