Som uns joves que ens motiva molt el muntanyisme i estem fent realitat els nostres projectes, pujants cada vegada un cim diferent.

11 de setembre, 2011

Puigpedrós

Vam deixar el cotxe al Refugi de Malniu (prop de Meranges). A mitja hora d'allà hi ha uns llacs que val la pena fer una visita, on et pots banyar amb la tranquil·litat de la muntanya i gaudir de la companyia dels animal (famílies de cavalls, vaques pasturant...).

Després ja vam començar a fer ruta cap a l'oest dirigint-nos cap al refugi. Vam caminar per un camí (a vegades amb una inclinació perillosa) durant dues hores fins al refugi d'Engorogs "Joaquim Folch i Girona", el camí no té pèrdua.

En el refugi hi ha suficient espai per a dormir unes 15 persones en unes lliteres i també trobes una taula amb un espai per fer llar de foc. (Segurament us trobareu ratolins).

Al dia següent vam tirar cap amunt! La pujada és rocosa amb bastant pendent, depèn del camí per on aneu haureu d'utilitzar les mans per a seguir. S'ha de vigilar amb el vent ja que es molt fort (i com més amunt més intensitat). Després arribes a un camí més de camp (sense roques) fins arribar al cim de la muntanya ple de roques (com un piló de roques).

Un cop a dalt del Puigpedrós (2914m), vam poder gaudir d'unes vistes increïbles, això si que és un vent exagerat. (des del refugi d'engorgs en dues hores ho podeu fer amb tranquil·litat).

Després, baixant per la part l'est vam baixar pel nostre propi camí ja que es veia el refugi de malniu en tot moment. En menys de dues hores ja estàvem abaix per a dinar.

Un 11 de setembre per recordar.