Som uns joves que ens motiva molt el muntanyisme i estem fent realitat els nostres projectes, pujants cada vegada un cim diferent.

18 de gener, 2011

Matagalls

Després d'haver fet el Turó de l'home i les Agudes, teníem pendent fer el Matagalls per a completar el Montseny. Així que el 18 de gener ens vam decidir a pujar-lo. Vam agafar el cotxe rumb a Viladrau on vam arribar cap a les 10h.
I vam començar la nostre ruta a peu pel Carrer del Matagalls!
El camí està molt ben indicat, inclòs hi ha un parell d'interseccions on t'indica quina ruta és més fàcil o quina té més pendent, nosaltres vam agafar la que tenia més pendent.
Al arribar al coll del Formic on vam descansar (ja que la pendent era una mica avorrida) i vam fer una mica el boig amb la càmera... i a seguir amb el camí per arribar al nostre destí.

Les vistes des del cim són molt agradables de veure, es pot contemplar la bella silueta de Montserrat i els dos cims germans del Matagalls (Agudes i el Turó), podies aprecia tot el Pirineu i una grata vista del Montseny.
A l'hora de baixar, ens ho vam voler posar més difícil. Vam veure Viladrau des del cim, i vam anar directament cap al poble (sense tenir en compte el camí)...
El descens ens va recorda al Pedraforca, hi havien roques per patinar i moltes fulles per enfonsar-te.
Al final d'una tornada carregant les nostres cames, vam arribar a la plaça del poble.