Som uns joves que ens motiva molt el muntanyisme i estem fent realitat els nostres projectes, pujants cada vegada un cim diferent.

09 de juliol, 2011

Puigmal

El Puigmal és un cim que sempre ens ha cridat l'atenció ja que és el més alt de la Vall de Núria, i allà no hi haviem estat mai. Així que, durant uns campaments d'estiu a Queralbs vam decidir pujar-lo.

El nostre terreny d'acampada estava a La F

arga així que el dia 6 de juliol ens vam aixecar ben d'hora i a les 7:30h començavem a caminar, des d'allà vam decidir pujar a Núria per Daió un camí senyalitzat amb postes, un cop arribat aquest punt s'agafa el GR-11 que et porta directe a Núria (3h, en total). Un cop a Núria surts per la part nord-oest i vas seguint unes marques blaves i al cap de 3:30h ja erem a dalt del cim.

La baixada la vam fer pel mateix lloc però vam seguir tot el GR-11 fins a Queralbs.

Aquesta excursió, es pot fer amb dos dies, plantant tenda al terreny d'acampada de Núria. Per a pujar també hi ha el camí de Fontalba que es veu que no és tanta pujada però és més llarg i no passa per Núria.

Altura de Queralbs: 1236m.
Altura de Núria: 1964m.
Altura del Puigmal: 2910m.